سودپرک

مهم ترین ویژگی های شامپو کارواش

شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی یک شامپو کارواش عالی جدای از میزان کف کنندگی و یا همان غلظت کف قدرت پاک کنندگی و چرک بری آن است. شامپو کارواش با قدرت بالای پاک کنندگی و چرک بری نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود بلکه با از بین بردن لایه های عمقی چربی از روی بدنه خودرو باعث افزایش درخشندگی تمیزی بدنه خودرو می شود و در نتیجه باعث رضایت مشتری شما می­شود.

وقتی اپراتور شستشوی شما در حال خزکشی بر روی خودرو هست میزان قدرت پاک کنندگی شامپو کارواش هگزا را به راحتی احساس می کند.اگر قدرت پاک کنندگی بالا باشد میزان انرژی که اپراتور برای تمیز کردن صرف می کند بسیار کمتر خواهد بود و همین موضوع باعث صرفه جویی در زمان و انرژی خواهد شد.

پایداری کف شامپو کارواش ویژگی دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر شما دستتان کثیف باشد و با مقداری مایع ظرفشویی یا مایع دستشویی بشویید به علت وجود کثیفی زیاد بر روی دستان شما میزان کف کنندگی کم خواهد شد و یا کف به وجود آمده از بین خواهد رفت. این مورد دقیقا نشان دهنده پایداری کف می باشد. وقتی کف حاصل از شامپو کارواش را برروی خودرو می پاشید و با خز بر روی بدنه می کشید کف ایجاد شده بر روی خودرو نباید از بین برود و اگر از بین رفت نشان دهنده عدم پایداری کف حاصل شده از شامپو کارواش است. در صورت عدم پایداری کف احتمال اینکه خودرو به طور کامل تمیز نشود وجود دارد زیر کف قبل از بین بردن چربی از بین خواهد رفت.

میزان کف کنندگی

میزان کف کنندگی شامپو شاید مهمترین ویژگی باشد اما مهمترین ویژگی است که شما و حتی مشتری شما به عنوان میزان کیفیت شامپو کارواش تشخیص می دهد. اگر میزان کف موجود بر روی بدنه خودرو قابل توجه باشد مشتری شما احساس رضایت بیشتری می کند. کف به تنهایی و  به طور مستقیم بر میزان تمیز کنندگی تاثیر ندارد ولی باعث بهبود عملکرد دیگر اجزا موجود در شامپو شده و با کاهش میزان اصطکاک بین بدنه خودرو و حوله تمیز کننده باعث عدم ایجاد خط و خش بر روی خودرو شده و میزان انرژی مصرفی اپراتور شستشو را کاهش داده و کار را برای او راحت تر می کند.

پس در هنگام استفاده از شامپو کارواش علاوه بر میزان کف کنندگی قدرت پاک کنندگی و پایداری کف بر روی بدنه خودرو را مدنظر قرار دهید تا بتوانید بیشتر رضایت مشتری های خود را به دست آورید.

شامپو کارواش هگزا 

ما در گروه تولیدی میهن بام زرین تمام نکات ذکر شده در بالا را مد نظر قرار داده ایم تا بتوانیم محصولی را کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهیم.میهن بام زرین با توجه به جدیدترین مواد روز دنیا اقدان به تولید انواع شامپو کارواش با کیفیت های متنوع نموده است.

همچنین میهن بام زرین قادر به تولید شامپو کارواش به قیمت و کیفیت مد نظر مشتری می باشد.جهت مشاوره و یا استعلام قیمت انواع شامپو کارواش با کارشناسان و یا نمایندگان ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *