فروش سود پرک اصفهان توسط هگزاچم با 5 فواید این ماده !

[vc_row][vc_column width=”1/2″][cz_image id=”cz_47904″ sk_css=”border-style:solid;border-width:2px;border-color:#0183d9;border-radius:15px;” image=”3526″][/cz_image][/vc_column][vc_column width=”1/2″][cz_title id=”cz_91914″]

سود پرک | شرکت هگزاچم

[/cz_title][cz_title id=”cz_88773″ sk_overall=”border-style:solid;border-width:2px;border-color:#0183d9;border-radius:15px;” cz_title=””]

برای خرید پودر خرید روغن سیلیکون امولشن با بهترین قیمت با شماره ۰۹۱۳۲۰۲۲۴۰۴ تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید

دسته: مواد شوینده صنعتی و کارواش

[/cz_title][cz_gap][cz_social_icons position=”tac” color_mode=”cz_social_colored” id=”cz_43420″ social=”%5B%7B%22icon%22%3A%22fa%20fa-facebook%22%7D%2C%7B%22icon%22%3A%22fab%20fa-whatsapp-square%22%7D%2C%7B%22icon%22%3A%22fab%20fa-instagram%22%7D%2C%7B%22icon%22%3A%22fab%20fa-twitter-square%22%7D%2C%7B%22icon%22%3A%22fa%20czico-089-mail-1%22%7D%5D” sk_con=”border-style:solid;border-width:2px;border-color:#0183d9;border-radius:15px;”][/vc_column][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][cz_gap][/vc_column_inner][/vc_row_inner][cz_title id=”cz_25694″ sk_overall=”border-style:solid;border-width:2px;border-color:#0183d9;border-radius:15px;”]فروش سود پرک اصفهان را از بهترین مرکز فروش این ماده مانند هگزاچم دریافت کنید. هیدروکسید سدیم  به انگلیسی  Sodiumhydroxide) با نام‌های لیک، سودا، سود سوزآور، سود سوزآور، جوش شیرین و سود مایع نیز شناخته می‌شود. در دمای اتاق به صورت بلورهای جامد و بی بو ظاهر شد. به طور گسترده در تهیه و تولید صابون، ابریشم مصنوعی، کاغذ، مواد منفجره، رنگ ها و فرآورده های نفتی استفاده می شود. در مورد سودپرک بیشتر خواهید آموخت.  چه به آب گازدار نیاز داشته باشید، ما آب گازدار مایع و آب گازدار از همه برندهای جهان برای استفاده شما داریم. کافیست با مجتمع نگین تجارت شرق تماس بگیرید. نگین تجارت شرق سود نقدینگی باکیفیت را برای شما فراهم می کند.

فهرست مطالبی که در این مقاله مطالعه می کنید!

فروش سود پرک |  سدیم هیدروکسید در hexachem

سود پرک چیست و مهمترین ویژگی های آن ها شامل چیست ؟

کاربرد ماده سود پرک در چه مواردی است ؟

ویژگی ها و خصوصیات این ماده شیمیایی چیست ؟

فرمول شیمیایی ترکیب سود پرک چیست ؟

نحوه تولید این ماده و بهترین مرکز فروش سود پرک!

فواید این ماده شیمیایی چیست و در چه صنایعی کاربرد دارد؟

سود پرک و سود مایع چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند ؟

مهمترین نکات ایمنی در زمان حمل و نقل این ماده چیست؟

آیا سدیم هیدروکسید در آب آشامیدنی بی خطر است؟

فهرست تصاویر

شکل 1: فروش سود پرک

شکل 2: سود های پرک

شکل 3: سود پرک مایع

عنوان فروش سود پرک اصفهان
دپارتمان اوج شید
نویسنده میرفندرسکی
تعداد کلمات 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

فروش سود پرک اصفهان |  سدیم هیدروکسید در hexachem

گروه هگزاچم (hexachem)وارد کننده مواد اولیه شیمیایی صنعتی از تمامی برندهای مطرح دنیا می باشد. این شرکت محصولاتی را با قیمت های بسیار پایین تر از قیمت بازار عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سودپرک چیست و مهمترین ویژگی های آن ها شامل چیست ؟

هیدروکسید سدیم (سودا سوز آور) یک ماده قلیایی بی رنگ است که کاربردهای زیادی در فرآیندهای تجاری و صنعتی دارد. سود سوزآور از الکترولیز کلرید سدیم (آب نمک) به دست می آید. محصول به دست آمده از این فرآیند مخلوطی از هیدروکسید سدیم و آب است. به این می گویند بهره جاری. به صورت تجاری در غلظت های 50% و 73% موجود است.

کاربرد ماده سود پرک در چه مواردی است ؟

مواد پودری که به نوشابه معروف است بسیار محبوب است فروش سود پرک اصفهان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در شکل 1: فروش سود پرک را مشاهده می کنید.

کاربرد سود سوزآور در زیر توضیح داده شده است.

* به عنوان کنترل کننده PH

* به عنوان یک ضد عفونی کننده سبزیجات

*سودپرک به عنوان ضدعفونی کننده

* گاز زدایی شده

* خنثی سازی اسید

* تهیه و ساخت کاغذ و خمیر سلولزی

*صابون تهیه و درست کنید

* تولید و ساخت شیشه

* تهیه و ساخت چسب

*تصفیه آب

* به عنوان حذف کننده آلاینده های اسیدی در فرآیندهای نفت و گاز (صنعت نفت و گاز)

* صنعت سلفون و ابریشم مصنوعی

* در فرآوری مواد غذایی و منسوجات

* در حکاکی و فلزکاری

فروش سود پرک اصفهان | هگزا چم -hexachem

فروش سود پرک اصفهان | هگزا چم -hexachem

شکل 1: فروش سود پرک

ویژگی ها و خصوصیات این ماده شیمیایی چیست ؟

در دمای اتاق، سودپرک | فروش سود پرک اصفهان  یک جامد بی بو و کریستالی است که رطوبت هوا را جذب می کند. هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود، گرمای زیادی آزاد می کند که برای احتراق مواد قابل احتراق کافی است. در شکل 2: سود های پرک را مشاهده می کنید.

فرمول شیمیایی ترکیب سود پرک چیست ؟

*فرمول شیمیایی: NaOH یا HNaO

*حالت فیزیکی: به صورت یک ماده جامد سفید رنگ در محیط ظاهر می شود.

  • دمای ذوب: 266 درجه فارنهایت 760 درجه سانتی گراد (1388 درجه سانتی گراد)
  • نقطه جوش: 323 درجه سانتیگراد
  • فشار بخار: 0 میلی متر جیوه
  • چگالی: 2.13 گرم بر سانتی متر مکعب
  • نقطه اشتعال: در دسترس نیست.
  • بسیار خورنده
  • *نام های دیگر: هیدروکسید سدیم، هیدروکسید سدیم، سود سوزآور، سود سوزآور، سود اسید استیک، لیمو

سودپرک | هگزا چم -hexachem

سودپرک | هگزا چم -hexachem

شکل 2: سود های پرک

نحوه تولید این ماده و بهترین مرکز فروش سود پرک اصفهان !

سودپرک با استفاده از روش کلروآلکان تولید می شود. این محصول به صورت مایع با خلوص 50 درصد به دست می آید. این محصول سوزاننده، سود مایع یا به طور ساده سودای مایع نامیده می شود. خشک کردن: مایع حاصل را می توان خشک کرد. و از سود سوزآور جامد استفاده کنید. فرآیند خشک کردن به دلیل مزایای زیر انجام می شود.

در مراکز و واحدهای فروش سود پرک اصفهان  تولید کاستیک مایع ضمن تولید کاستیک مایع، مواد شیمیایی مانند اسید کلریدریک، آب نمک، گاز پرکلریک، گاز کلر نیز به عنوان مشتقات تولید به دست می‌آید. سود مایع حاصل از مخزن اصلی به مخزن هوای کوچک و سپس به سینی نیکل منتقل می شود. از تغلیظ سود مایع 50 تا 98 درصد در دمای 1400 درجه سانتی گراد ساخته می شود و پس از حرارت کافی به واحد خنک کننده منتقل می شود. آب برای به دست آوردن خلوص 98 درصد تبخیر شد. به طور خلاصه می توان گفت  که خواص این ماده شیمیایی چیست!

فواید این ماده شیمیایی چیست و در چه صنایعی کاربرد دارد؟

ماده خشک شده درصد خلوص بالاتری دارد.

نگهداری این ماده ساده تر می باشد

مقرون به صرفه است.

سود سوزآور جامد با خلوص 98٪ تا 99٪، به عنوان جوش شیرین شناخته می شود.

سود پرک و سود مایع چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند ؟

* نوع بسته بندی

سودپرک: بسته بندی شده و به صورت کیسه ای سرو می شود. (بنابراین حمل و نقل آن آسان و ارزان است) این ماده در کیسه های 25 کیلوگرمی در سراسر جهان بسته بندی می شود.در شکل 3: سود پرک مایع می بینید.

آب گازدار: فروش سود پرک اصفهان  در سطل های پلاستیکی 220 لیتری تهیه و سرو می شود. (مواد شیمیایی توسط تانکرهای مخصوص مواد شیمیایی حمل می شود و در مخازن فولادی ذخیره می شود، بنابراین حمل و نقل گران است.

فروش سود پرک اصفهان | هگزا چم -hexachem

فروش سود پرک اصفهان | هگزا چم -hexachem

شکل 3: سود پرک مایع

*مشخصات فیزیکی

سودا: شباهت زیادی به آب دارد. معنی: ظاهر مایعی شفاف، بی رنگ و بی بو است. Sood Perak: این ماده شیمیایی در محیط به صورت دانه های سفید ظاهر می شود.

*خواص شیمیایی

هر دو سود مایع و جوش شیرین دارای فرمول شیمیایی NaOH هستند. و در آب حل می شود.

*خلوص

سود پراک: 98% (این ترکیب جزو کالاهای پرمصرف و مورد نیاز صنعتگران و کارخانجات می باشد)

سود فعلی: 48-50٪

مهمترین نکات ایمنی در زمان حمل و نقل این ماده چیست؟

سودپرک : محلول های سوز آور بسیار خورنده هستند. این می تواند منجر به آسیب و خوردگی فلز و پوست شود. به همین دلیل در حمل و نقل و نگهداری باید به نکات ایمنی و احتیاط ها توجه کنیم. از نشت این مواد به محیط اطراف جلوگیری کنید. البته راه حل مناسب و کارآمدی برای حمل این ماده وجود دارد. سدیم هیدروکسید حاصل جامد است. برای این منظور، سود مایع حاصل از فرآیند هیدرولیز خشک شده و به اشکال جامد (قرص، گرانول و پولک) تبدیل می شود.

آب سودا مایع: شما باید تا حد امکان کمتر تماس خود را با ظروف سود سوزآور حفظ کنید. با این حال، در هنگام تخلیه یا جابجایی، تهویه لازم است تا فشار یکسان شود.  برای خرید این ماده شیمیایی به سایت هگزاچم مراجعه نمایید.

آیا این ماده شیمیایی در آب آشامیدنی بی ضرراست؟

خیر، از آنجایی که سدیم و هیدروکسید به طور طبیعی در آب وجود دارند و در سطوح پایینی که معمولاً یافت می شوند، خطر کمی دارند یا هیچ خطری ندارند، هیچ محدودیت نظارتی وجود ندارد.

سلول ها و غشاهای جیوه (غشا) دو روش برای تولید آب گازدار هستند. فروش سود پرک اصفهان سود مایع با خلوص 50% و 30% تولید می کند. (50 درصد خالص: یعنی نیمی از حجم این ماده آب است) اما در مقایسه با نوشابه مایع به دلیل از دست دادن آب تا 99 درصد خالص تولید می شود.

سوالات متداول:

آیا هیدروکسید سدیم طبیعی است؟

پاسخ کوتاه این است که بله، صابون ها هنوز طبیعی هستند.

چه چیزی را با آب گازدار تمیز کنم؟

صابون سازی به هیدروکسید سدیم نیاز دارد که معمولاً به عنوان سود سوزآور یا آهک شناخته می شود.

سودپرک  اغلب به عنوان یک عامل تمیز کننده صنعتی استفاده می شود و اغلب به عنوان “مفید” شناخته می شود. به آب اضافه کنید، گرم کنید و سپس برای تمیز کردن تجهیزات فرآیند، مخازن ذخیره سازی و غیره استفاده کنید. رسوبات چربی، روغن، چربی و پروتئین را حل می کند.[/cz_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *