دسته بندی انواع شامپو کارواش

شامپو کارواش ها را می توان از چند جهت دسته بندی کرد.
یکی از دسته بندی های انواع شامپو کارواش، نحوه شستشو با توجه به نوع شامپو کارواش است.
شامپو کارواش ها یا نیاز به استفاده از خز و دخالت دست دارند یا در هنگام استفاده نیازی به دخالت دست نیست و یا در کارواش های اتوماتیک به کار می روند.

شامپو کارواش نوع اول

شامپو کارواش نوع اول که نیاز به استفاده از خز دارند پرکاربرد ترین نوع شامپو کارواش هستند زیرا نه تنها دارای قیمت مناسبی هستند بلکه نیاز به تجهیزات خاصی برای کاربرد و شستشو ندارند و بیشتر در دسترس هستند. اگر قرار است شما از این شامپو کارواش استفاده کنید یک شستشوی سه مرحله ای خواهید داشت. ابتدا باید آبگیری اولیه را انجام دهید تا جسم های سخت از روی بدنه خودرو پاک شود سپس مرحله تمیز کردن با استفاده از کف است و بعد از آن مرحله آخر که همان آبگیری است شروع می­شود.

مهمترین ویژگی  این نوع از شامپو کارواش ها میزان اختلاط آن ها با آب است و در این نسبت اختلاط باید کف مناسب و قدرت پاک کنندگی قابل قبولی داشته باشند. معمولا در بازار شامپو کارواش ها با نسبت اختلاط 1 به 100 یا 1 به 200 هستند. البته میزان کف معمولا پارامتری سلیقه است و شما می توانید کمتر یا بیشتر از آن چیزی که فروشنده به شما پیشنهاد می­کند از شامپوی .کارواش خریداری شده استفاده کنید

نوع دوم، بدون دخالت دست ها

شامپو کارواش نوع دوم از نوع بدون دخالت دست هستند.
این نوع شامپو کارواش معمولا قیمتی چند برابر شامپو  کارواش های معمولی دارند و به این صورت استفاده می شوند که ابتدا بر روی بدنه خودرو اسپری می شوند پس از گذشت چند دقیقه تنها با استفاده از آب با فشار بالا کثیفی ها از روی خودرو زدوده می شوند و دیگر نیازی به دخالت دست در تمیز نمودن خودرو نیست. شستشو با این نوع از شامپوها دو مرحله است مرحله اول پاشش مواد و مرحله دوم آب گیری البته این دو مرحله آن قدر به هم نزدیک هستند که می­ توان در واقع هر دو را یک مرحله در نظر گرفت.

کارواش های معمولی دارند و به این صورت استفاده می شوند که ابتدا بر روی بدنه خودرو اسپری می شوند و پس از گذشت چند دقیقه تنها با استفاده از آب با فشار بالا کثیفی ها از روی خودرو زدوده می شوند و دیگر نیازی به دخالت دست در تمیز نمودن خودرو نیست. شستشو با این نوع از شامپوها دو مرحله است مرحله اول پاشش مواد و مرحله دوم آب گیری البته این دو مرحله آن قدر به هم نزدیک هستند که می­ توان در واقع هر دو را یک مرحله در نظر گرفت.

این نوع از شامپو های کارواش معمولا دارای خاصیت قلیایی بوده و pH آن ها معمولا از 10 بالاتر است و در انتخاب این نوع از شامپوهای کارواش باید دقت لازم را داشته باشید تا به رنگ خودرو آسیبی نرسد. استفاده این نوع از شامپو کارواش ها باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و میزان آب مصرفی می گردد. پس اگر از توانایی مالی خوبی برخوردار هستید و زمان در کارواش شما بسیار مهم است استفاده از این نوع شامپو کارواش را حتما به شما پیشنهاد می کنیم.

شامپو کارواش های نوع سوم

سومین نوع از انواع شامپو کارواش شامپوهایی هستند که در دستگاه های کارواش اتوماتیک استفاده می شوند و به این علت که تعداد کارواش های اتوماتیک در ایران کم است این نوع شامپو سهمی کوچکی از بازار را به خود اختصاص داده است و کمتر در ایران استفاده می شوند. این شامپو کارواش ها معمولا دارای درصد بالایی از مواد کف کننده و تمیز کننده می باشند. این شامپو ها باید به گونه ای باشند که هیچ گونه خطری برای سیستم لوله کشی دستگاه کارواش اتوماتیک نداشته باشند پس سعی کنید این نوع از شامپو کارواش را از برند های معتبر یا فروشگاه های معتبر تهیه کنید.
معمولا در تولید این نوع از شامپو ها از مواد اسیدی و یا قلیایی استفاده نمی شود.

فروش انواع شامپو کارواش 

گروه تولیدی میهن بام زرین با تکیه بر تجارب و دانش متخصصان خود در حال حاضر توانایی تولید انواع شامپو کارواش با کیفیت دلخواه مشتری دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *