تمیزی سطوح با نانو - سیلیکون امولشن

خرید شامپو کارواش و نکات هنگام خرید

در مورد غلظت شامپو کارواش و نقشش در کیفیت محصول توضیح دادیم.
پس اگر شما یک شامپو کارواش غلیظ دیدید هنوز برای خرید آن زود است بلکه موارد دیگر از  جمله شکل ظاهری، کف کنندگی و پاک کنندگی آن را هم بررسی کنید. یک شامپو کارواش خوب باید در داخل ظرف کاملا یک دست و یک فاز باشد یعنی نه اثری از ته نشینی در ظرف باشد و نه شامپو کارواش دو قسمتی و دوفاز باشد.

روش اول تست کیفیت شامپو کارواش

 از آنجایی که تجهیزات آزمایشگاهی در اختیار شما نیست تنها تجربه ی شما هست که می تواند به شما کمک کند تا تشخیص بدهید شامپو کارواش که به دست شما رسیده هست دارای کیفیت بالایی هست و یا اینگونه نیست. ساده ترین روش برای پی بردن به کیفیت محصول اینگونه است که مقداری از شامپو کارواش را روی دست خود بمالید و سپس مقداری آب روی دستان خود بریزید و دستتان را ماساژ دهید کف ایجاد شده در این حالت باید به اندازه یک سوم یک مایع ظرفشویی با کیفیت بالا موجود در بازار باشد.

توجه داشته باشد که کف ایجاد شده باید قوام بالا داشته باشد و به راحتی از روی دستان شما ناپدید نشود همچین وقتی دستانتان را بیشتر به هم میمالید باید کف بیشتری ایجاد شود. توجه داشته باشید هرچه حباب های کف ایجاد شده بر روی دستان شما بزرگتر باشد و چسبندگی بیشتری به دست شما داشته باشد نشان از کیفیت خوب شامپو کارواش می باشد. اما در نظر داشته باشید بهترین روش برای پی بردن به کیفیت شامپو کارواش تست عملی آن در کاربرد واقعی باشد.

روش دوم تست کیفیت شامپو کارواش

روش دیگر برای تست مطمئن به این صورت است که مقداری از شامپو کارواش را داخل یک بطری ریخته و 100الی 200 سی سی آب به آن اضافه کنید و پس از بستن درب بطری خوب آن را  تکان دهید تا ظرف کاملا پر از کف شود. حالا به محتویات داخل بطری قطره قطره روغن سوخته و یا هر ماده چرب دیگری اضافه کنید تا کف داخل بطری کم شود. هرچه تعداد قطرات روغن اضافه شده برای از بین بردن کف بیشتر باشد نشان از بالا بودن کیفیت شامپو کارواش می باشد.

جهت خرید شامپو کارواش هگزا اینجا کلیک کنید.

حتما فروشنده شامپو کارواش دستور العمل استفاده از آن را به شما داده است که مهمترین آن درصد ترکیب شامپو کارواش با آب است. شامپو کارواش های موجود در بازار معمولا داراری نسب ترکیب 1 لیتر در 100 لیتر آب و یا 1 لیتر در 200 لیتر آب می باشند. طبق دستور فروشنده ابتدا مقدار لازم از شامپو کارواش را قبل از ریختن در کف پاش در مقداری آب (تقریبا 2تا 3 برابر) حل نموده و بعد به کف پاش اضافه کنید. شامپو کارواش تهیه شده باید به راحتی در آب حل شود. حالا با استفاده از نازل کف پاش مواد را بر روی ماشین بپاشید.

نکات هنگام استفاده از شامپو کارواش

اولین چیزی که به نظر شما می آید میزان کف شامپو کارواش است.
شما براساس تجربه کمیت کف را متوجه خواهید شد اما باید به نکاتی دیگر توجه داشته باشید تا به کیفیت شامپو کارواش پی ببرید. اولین نکته عدم ریزش کف شامپو کارواش به سطح ماشین است. کف ایجاد شده باید برای چند دقیقه بر روی ماشین بماند تا شما فرصت کافی برای تمیز کردن ماشین داشته باشید اگر کف ایجاد شده توسط شامپو کارواش بر روی ماشین نماند شامپو کارواش دارای یک ضعف بزرگ است که معمولا کمتر به آن توجه می­ شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *