کارواش نانو بخار چیست ؟

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده تا روش های جدید و نوینی برای کارواش ها بکار گرفته شود. در زمینه شستشوی خودرو و قطعات، پیشرفته ترین تکنلوژی بکار گرفته شده در تمام دنیا، کارواش های نانو بخار هستند. کارواش نانو بخار جدیدترین روش شستشوی خودرو می باشد که پس از انواع کارواش های سنتی و قدیمی درسالهای اخیر به سرعت در میان مردم مورد استقبال قرار گرفته. این تکنلوژی بیشتر در کشورهای توسعه یافته مانند کشور های اروپایی و امریکایی دیده می شود و امروزه در بسیاری از کشور های آسیایی و ایران نیز وارد شده و در حال حاضر جدید ترین صنعت در این زمینه می باشد.

روش شستشو با تکنولوژی نانو بخار

در این نوع کارواش ها تفاوت های عمده ای با روش های قبلی و سنتی دیده میشود. برای توضیح چگونگی کار شستشو در این روش باید گفت که به جای استفاده از مواد شوینده و آب از ترکیبات خاص ساخته شده با فناوری نانو و فشار بخار در این روش استفاده میشود. استفاده میشود. به همین دلیل سرعت در آن بالا تر و از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است. به صورت کلی این روش مزایایی دارد که در زیر بیان شده است.

مزایای کارواش نانو بخار

به گزارش از آب رادیاتور نانو ،بارز ترین ویژگی این روش نسبت به روش های قبلی این است که در این سبک رنگ بدنه خودرو مات نمیشود و خط و خش و یا کدری ای بر روی آن ( بر اثر ناخالصی های موجود در آب ) ایجاد نمیشود.

بخار آب بدون کلر است که این خود یکی از مزایای این روش است. در شستشوی خودرو به روش های معمولی، آب به خودرو و بدنه آن برخورد میکند، این آب یا از چاه است که در این صورت دارای کثیفی ها و ناخالصی های زیادی است و یا دارای کلر است. در شستشو به روش کارواش های نانو بخار این عامل از بین رفته است و بخار آب ضرری به بدنه و رنگ آن نمیرساند.

در کارواش های نانو، شفافیت ایجاد شده بر روی رنگ بدنه خودرو بسیار سطح بالاست. از این رو گرد و غبار بر روی بدنه نمیچسبد و با برخورد باد به بدنه خودرو گرد و غبار کنده شده و از بین میروند.

شستشوی خودرو در یک کارواش نانو بخار با سرعت بسیار بیشتری انجام میگیرد و همین عامل باعث میشود شما بتوانید تعداد خودروی بیشتری را در زمان مشابه بشویید، که این یعنی سود بیشتر.

تمام فعالیت های موتورشویی و یا داخل شویی یا همان صفر شویی و روشویی در کارواش های نانو بخار انجام میگیرد. نکته کلیدی در این امر این است که در موتورشویی و صفر شویی ( داخل شویی ) خطر خرابی و تخریب قطعات به صفر میرسد و امکان آسیب دیدگی قطعات داخلی موتور در اثر برخورد فشار آب به آن به صفر میرسد.

محصولات مورد نیاز در کارواش نانو بخار

شما میتوانید تمام محصولات مورد استفاده تان را در یک کارواش نانو بخار را از طریق شرکت هگزا شیمی تامین کنید، همچنین این شرکت در زمینه طراحی، تولید و فروش انواع شوینده ها و شوینده های کارواشی و پودر های نانو و واکس ها و پولیش های بدنه و واکس لاستیک و واکس داشبورد و ژل های نانو کارواش فعالیت میکند. شما میتوانید از طریق این وب سایت تمامی محصولات و خدمات آن را ببینید و برای ثبت سفارش و یا عقد قرارداد با شرکت تماس حاصل بفرمایید.

شماره های تماس :

  • 09132022404 : مهندس اعرابی
  • 03137473460 : دفتر هگزاشیمی
  • 03137473807 : تلفن کارگاه گروه هگزا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *