موتورشویی خودرو چه مزایایی دارد ؟ مزایای موتورشویی

در ادامه سری مقالات هگزاشیمی، در این مقاله قصد داریم به موتور شویی خودرو و به بیان آثار , و مزایای موتورشویی در قدرت موتور در هنگام حرکت و کاهش آلاینده ها بپردازیم. هنگامی که خاک و روغن و جرم و چربی بر روی سطح روی موتور جمع میشوند، به دلیل نارسانا بودن و عبور ندادن گرما و حرارت از خود باعث می شود گرمای ایجاد شده درون موتور به محیط اطراف منتقل نشده و در موتور متمرکز شود. این امر باعث بالا رفتن دمای موتور میشود. روغن موتور این دما را تا حدی تحمل می کند و کار خود را بدون مشکل انجام می دهد، ولی بدلیل افزایش دما بسیار زیاد، روغن موتور خاصیت خود را از دست می دهد و در این زمان موتور دچار مشکل های خطرناکی میشود که حل این مشکلات هزینه های زیادی را در بر دارد.

البته؛ این موضوع تنها دلیلی نیست که ما به خاطر آن، به شما توصیه می کنیم موتور خودروی تان را همیشه تمیز نگاه دارید، بلکه علاوه بر این موضوع که بسیار هم مهم است، عوامل دیگری نیز وجود دارند که همگی اهمیت تمیز بودن موتور را گوشزد می کنند.

مزایای موتورشویی

خطر آتش سوزی

از دیگر مزیت ها و مزایای موتورشوی نانو می توان به کاهش خطر آتش سوزی اشاره کرد. موتور اتومبیل همه نوع آلودگی و رسوب مانند روغن و گریس را به خود جذب می کنند، و به خاطر شیار های زیادی که دارد تمیز کردن این ها کار دشواری است. این آلودگی ها معمولا اشتعال زا هستند و در افزایش دمای زیاد موتور میتوانند شعله ور شوند. این آتش سوزی حتی اگر آسیبی به سرنشینان نرساند؛ با ایجاد وحشت برای راننده و سرنشینان باعث واکنش سریع و غیر ارادی راننده و یا سر نشینان می شود و باعث بروز حادثه در حرکتت می شود. شستشوی موتور و از بین بردن این آلودگی ها باعث کاهش این خطر به صورت جدی می شود. همچنین شما زمانی که موتوری تمیز داشته باشید، متوجه نشتی ها و … میشوید و میتوانید عیوب را سریع برطرف کنید.

کشف نشتی‌های احتمالی

اگر به درون موتور خودروی خود نگاهی بیاندازید لوله ها و اتصالاتی را می بینید که زیر لایه هایی از گرد و غبار و چربی ها دفن شده اند. این چربی ها و آلودگی ها باعث خردگی اتصالات پلاستیکی و حتی فلزی می شوند و نشتی ایجاد می کنند. علاوه بر این اگر نشتی و یا عیبی در موتور خودروی شما ایجاد شده باشد به دلیل مخفی بودن زیر لایه های چربی و … قابل دیدن نیستند. بنابراین عیوب موتوری خودرو از چشم شما مخفی می ماند و یک روز که انتظارش را ندارید سر باز می کنند.

جهت خرید این محصول ایجا را کلیک کنید.

افزایش ارزش خودرو

اما شاید اصلی ترین و مهم ترین علت از مزایای موتورشوی نانو ، زیبا تر نشان دادن آن است. ( حتی به خودمان و برای دل خودمان ) اکثرا زمانی که شخصی میخواهد خودروی خود را بفروشد موتور آن را مورد شستشو قرار می دهد. شستشوی موتور و خودرو باعث میشود که آن در چشم خریدار جلوه ای نو کند و عیب های آن به چشم خریدار نیاید. بنا بر این شستشوی خودرو در این زمان صرفه اقتصادی نیز دارد. اما حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است که زمانی که قصد شستشوی خودرو و موتور آن را دارید، اشخاصی شما را مردد میکنند و از معایب این کار می گویند.
ولی آیا حرف های آنها تا چه حدی درست است ؟

در مقاله بعد به این سوال پاسخ میدهیم.

گروه هگزا شیمی تولید کننده برترین موتور شوی بازار می باشد.
برای دریافت مشاوره و دریافت اطلاعات این محصول به شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.

  • 09132022404 : مهندس اعرابی
  • 03137473460 : دفتر هگزاشیمی
  • 03137473807 : تلفن کارگاه گروه هگزا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *